lördag 7 november 2009

Livet med Morris

När Sus går upp hittar hon detta.


- Jasså, dags att vakna...? *sträcker på sig*


- God morgon, Morris!


- Jag har börjat göra det mesta som Sus gör. Så här på morgonen verkar tidningen vara det som intresserar.


- I går kväll var det visst TV:n... jag la mig där jag ville, hon fick försöka få plats så gott hon kunde när jag hade sträckt ut mig.


- Och precis som jag har lagt beslag på hennes favoritplats i soffan på kvällarna, så lägger jag på morgonen beslag på den stol hon alltid brukar sitta på i köket! Man känner väl på sig vilka platser som är bäst!

Foton Sus

- Fast hon verkar tycka att det är ganska mysigt att ha sällskap vid frukostbordet. :-)

2 kommentarer:

  1. Nog ar kissen himla sot! Iris

    SvaraRadera
  2. Hördu Syrsan, hur has det? Det behövs nya susningar snart! Har kissen flyttat hem igen?

    SvaraRadera